کفپوش های تایلی

اگر به صورت کلی بخواهیم با کاربردهای چمن مصنوعی تایلی آشنا شویم، می‌توانیم همان کاربرد چمن مصنوعی های معمولی و یا رولی را نام ببریم. کاربردهایی مانند استفاده در بالکن، پاسیو و … اما اگر بخواهیم به صورت جزئی وارد کاربردهای تایل چمن مصنوعی شویم، باید به موارد بیشتری توجه کنیم. در این بخش با کاربردهای این نوع از چمن های مصنوعی بیشتر آشنا خواهیم شد.
 
پشت بام ها یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از چمن مصنوعی تایلی هستند؛ البته ممکن است بگویید هر نوع چمن مصنوعی در پشت بام ها قابل استفاده است و فرقی میان چمن مصنوعی رولی و تایلی در این مورد وجود ندارد. اما اگر در پشت بام خود به دنبال تلفیق چمن مصنوعی و تایل ترموود هستید و یا به هر دلیلی بدنبال ایجاد یک فضای سبز پرتابل(با قابلیت جابه جایی) هستید چمن مصنوعی تایلی یک گزینه بسیار عالی می باشد. همچنین تخلیه آب در چنین سبکی به راحتی انجام خواهد شد. . چنین موردی نیز برای حیاط  منازل نیز صدق می کند، چون از نظر کاربردی چمن مصنوعی تایلی در پشت بام و حیاط منازل مشابه یکدیگر هستند. چمن مصنوعی به صورت رولی هر چند که جذابیت های خود را دارد و بسیار پرطرفدار است و باعث جذابیت های زیادی می‌شود اما اگر اشخاصی به دنبال یک انجام یک اقدام جذابتر و دلنشین تر برای حیاط خانه خود باشند، می‌توانند با قرار دادن تایل های چمن مصنوعی میان سنگ، موزاییک و غیره و همچنین تلفیق با تایل ترموود، محیطی دلنشین برای خود دست و پا کنند.
 

چمن مصنوعی تایلی برای بالکن

بالکن و تراس، جزو مکان هایی در خانه است که هم تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه از داخل و هم از بیرون دارد و هم به دلیل فضای نسبتا کوچکتری که دارد، در صورت استفاده از چمن مصنوعی، محیط دلنشینی برای شما ایجاد خواهد کرد. ممکن است بگویید چمن مصنوعی رولی برای بالکن و تراس زیباتر است و در حقیقت فضایی برای فاصله انداختن میان تایل های چمن مصنوعی نمی‌باشد اما نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید که چمن مصنوعی های تایلی، با موارد مختلفی مانند تایل ترموود، چوب پلاست و … نیز ترکیب می‌شوند و این نکته می‌تواند دلیلی بر خرید چمن مصنوعی تایلی در فضای بالکن باشد. همچنین فرآیند نصب چمن مصنوعی تایلی به راحتی توسط خود فرد (DIY) قابل اجراست.
 

چمن مصنوعی تایلی به عنوان پادری

قطعا یکی از کاربردهای چمن مصنوعی تایلی را می‌توان جلوی در منازل، باغ ها و … مشاهده کرد. در واقع شما می‌توانید با تنها یک یا دو تایل چمن مصنوعی، از پادری بی نیاز شوید.
 

ویژگی های چمن مصنوعی تایلی

بی شک محصولی چنین پرکاربرد و جذاب، ویژگی هایی داشته است که توانسته به این حجم از فروش و استفاده دست پیدا کند. در اینجا با این ویژگی ها بیشتر آشنا می‌شویم.
 

۱٫ نصب آسان تایل چمن مصنوعی

از مهمترین ویژگی های چمن مصنوعی های تایلی، می‌توان به نصب آسان و بی دردسر آن ها اشاره کرد. این ویژگی سبب شده است دیگر افراد، با مشکلاتی که نصب چمن مصنوعی های رولی ایجاد می‌کند و کار نصب سختی دارند رو به رو نشده و به سرعت بتوانند از چمن مصنوعی استفاده کنند.
 

۲٫ شستشوی راحت

به طور کلی یکی از ویژگی هایی که چمن های مصنوعی دارند، شستشوی آسان آن ها می‌باشد. حال در میان چمن های مصنوعی نیز چمن مصنوعی های تایلی از امکان شستشوی آسان تری برخوردار هستند. دلیل این موضوع، تکه ای بودن این نوع چمن مصنوعی می‌باشد که تنها، لازم است آن هایی که کثیف شده اند تمیز شوند و همین موضوع، باعث سهولت در شستشو می‌شود.
 

۳٫ دوام بالا

یکی از مهمترین دلایلی که باعث آسیب رسیدن به چمن مصنوعی های رولی می‌شود، این است که در طی مدت ها، آنقدر زیر آفتاب یا زیر پا می‌ماند که به مرور زمان ممکن است الیاف آن از بین برود. ویژگی دیگر چمن مصنوعی تایلی این است که چون پس از مصرف به سرعت قابلیت جمع شدن دارد، در نتیجه می‌تواند سال های بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

۴٫ قابلیت ترکیب با تایل ترموود

یکی از جذاب ترین اجراهای چمن مصنوعی تایلی ترکیب ان با تایل ترموود است. ترکیب چوب و چمن مصنوعی بسیار جذاب است. معمولا تایل ترموود ضخامتی در حد ۳ سانتیمتر از کف دارد و استفاده از چمن مصنوعی رولی در کنار این تایل ها اختلاف ارتفاع غیر قابل قبولی ایجاد می کند. چمن مصنوعی تایلی به دلیل وجود تایل های پلاستیکی در زیر آن این اختلاف سطح با ترموود تایلی را جبران می کند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.