نمونه گچ بری های پیش ساخته

خرید گچبری پیش ساخته جهت دکوراسیون داخلی از مزایای زیادی برخوردار است. گچبری در ساختمان‌های غیر مسکونی و مسکونی قابل استفاده می‌باشد.

در این بخش متریال های گچبری پیشنهادی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. برای مشاهده و سفارش محصولات کلیک کنید.

در این بخش نمونه های گچبری کار شده را برای شما عزیزان قرار داده ایم. برای مشاهده و سفارش محصولات کلیک کنید.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید.

مزایای خرید گچبری پیش ساخته

امروزه جهت سهولت در گچ‌بری و گچ‌کاری ساختمان‌های مختلف، گچبری پیش ساخته مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل خرید گچبری پیش ساخته با افزایش روبرو شده است. گچبری پیش ساخته دارای انواع گوناگون و متنوعی می‌باشد. معمولا بر اساس فضا و محیط مدل گچبری انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع گچبری به عنوان یکی از شیوه‌های سریع تغییر دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود.

تحقیقات نشان می‌دهد یکی از پُرکاربردترین موادی که در تزیین و زیبایی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، گچ می‌باشد. امروزه برای این‌که بتوان از گچ به راحتی استفاده کرد، آن را به شکل گچبری پیش ساخته تولید می‌کنند و مورد استفاده قرار می‌دهند. انواع گچبری پیش ساخته که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است شامل موارد زیر می‌باشد:

گچبری نقش برجسته، مشبک، لایه‌ای، پته، زبره، توخالی، توپُر، کشته‌بری، تخمه‌بری می‌باشد. این گچبری‌ها قابلیت استفاده در مکان‌های مختلفی همچون اُپن آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، اطراف لوستر، دور دیوارها و… است.

مواد اولیه در تولید گچ‌بری پیش ساخته کدامند؟

علاوه بر گچ، فوم‌های فشرده شده پل‌استایرین ، پلی‌یورتان، مواد شیمیایی و برخی از محلو‌ل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در محل‌های از پیش تعیین شده قطعات گچبری‌های پیش ساخته با چسب مخصوص به یکدیگر چسبانده می‌شوند.  

 گچ‌بری پیش ساخته جهت دکوراسیون داخلی

افراد زیادی جهت زیبایی و جذاب شدن دکوراسیون داخلی خود اقدام به خرید گچبری پیش ساخته می‌کنند. شما می‌توانید این گچبری را در قسمت‌های مختلف ساختمان‌های غیر مسکونی و مسکونی بکار برید. محل اجرا و مواد اولیه‌ای که برای تولید و ساخت گچبری مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. گچبری پیش ساخته از کاربرد متنوع و فراوانی برخوردار است.

۱٫ گچ‌بری پیش ساخته جهت دور لوستر

بکارگیری طرح‌های متنوع و خاص با حاشیه‌های مدرن جهت دور لوستر جلوه زیبایی به سقف می‌بخشد. معمولا از همان مدل گچبری سقف سالن پذیرایی در اتاق نشیمن نیز استفاده می‌شود. البته این امر سلیقه‌ای می‌باشد. برخی افراد گچبری پیش ساخته اتاق‌ها در یک نوع و مدل انجام می‌دهند. اما گچبری دور لوستر پذیرایی در اندازه، ابعاد و طرح‌های پیچیده‌تری مورد استفاده قرار می‌دهند. بکاربردن مدل گچبری در ساختمان‌ها بر اساس نظر و سلیقه کارفرما قابل اجرا می‌باشد.

۲٫ گچ‌بری پیش ساخته جهت سقف

بکارگیری سایر تجهیزات دکوراتیو مدرن در کنار گچبری پیش ساخته سقف، فضای زیبا و خاصی را به وجود می‌آورد. اطراف چراغ‌های نشیمن و سالن، کناره‌های سقف، حاشیه‌های ستون و… از جمله موارد گچبری پیش ساخته سقف می‌باشد. در تالارهای عروسی برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی و نمای سقف از این نوع گچبری استفاده می‌شود.

گچ‌بری پیش ساخته و انواع آن

چنان‌چه قصد گچبری منزل یا محیط کار خود دارید، از سه روش زیر می‌توانید استفاده کنید. خرید گچبری پیش ساخته به شما کمک می‌کند دکوراسیون داخلی مورد نظر شما زیبا و جذاب شود. برای اطلاع از سه روش گچبری با ما همراه باشید.

۱٫ گچبری پیش ساخته یونولیتی

این نوع گچبری در دسته گچبری پیش ساخته گچی قرار دارد که در دو نوع گچ ساده و گچبری پیش ساخته پلیمری ( یونولیتی ) می‌باشد. برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها توانسته‌اند با ایجاد تغییر در ساختار گچ‌های معمولی اقدام به تولید گچبری یونولیتی کنند. همین امر سبب شده است این نوع گچبری بسیار سبک و مقاوم باشد.

شما می‌توانید از این نوع گچبری جهت ستون وسط پذیرایی، دور لوستر و سقف مورد استفاده قرار دهید. گچبری پیش ساخته یونولیتی دارای طرح‌های زیبا و متنوعی می‌باشد.

 مزایای گچبری پیش ساخته یونولیتی

این محصول قابل استفاده در مکان‌های مختلفی می‌باشد. گچبری پیش ساخته یونولیتی از خاصیت رنگ پذیری بالایی برخوردار است. این نوع گچبری در برابر حریق و آتش بسیار مقاوم می‌باشد. سرعت نصب و اجرا در گچبری پیش ساخته یونولیتی بسیار بالا است.

خرید گچبری پیش ساخته یونولیتی نسبت به سایر محصولات مشابه از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. لازم به ذکر است این محصول در کنار تمام مزایای که گفته شد یک ایراد کوچک دارد. گچبری پیش ساخته یونولیتی در برابر رطوبت از مقاومت معمولی برخوردار است. بنابراین قبل از بکارگیری گچبری یونولیتی حتما مکان مورد استفاده را مورد بررسی قرار دهید.  

۲٫ گچبری پیش ساخته پلی‌یورتان

تولید این نوع گچبری با یک مغزی فومی صورت می‌گیرد. بر روی گچبری پیش ساخته پلی‌یورتان روکش PVC قرار داده می‌شود. این روکش بسیار مقاوم است. تولید این محصول به صورت مستقیم در کشورمان انجام نمی‌شود. گچبری پلی‌یورتان از کشورهای دیگر به کشورمان وارد می‌شود.

مزایای خرید گچبری پیش ساخته پلی‌یورتان

گچبری پیش ساخته پلی‌یورتان جهت طراحی نمای داخلی و نمای خارجی ساختمان‌ها گزینه مناسبی است. این نوع گچبری قابلیت استفاده و نصب بر روی فلزی، چوبی و سقف کاذب دارد. این گچبری از خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. نصب این گچبری در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد. مقاومت این نوع گچبری در برابر آتش نسبت به گچبری یونولیتی کمتر است. گچبری پیش ساخته پلی‌یورتان از تنوع زیادی برخوردار است. این نوع گچبری نسبت به سایر محصولات مشابه خود از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد.

۳٫ گچبری پیش ساخته پلی‌استایرن

 این گچبری نیز مانند گچبری پیش ساخته پلی‌اورتان از یک مغز فومی تشکیل شده است. با این تفاوت که گچبری پلی‌استایرن بدون روکش PVC است. این محصول به سه قسمت معمولی، مقاوم و انبساطی تقسیم شده است. این گچبری بر اساس ساختار خود در تولید وسایل و لوازمی همچون فوم‌های بسته بندی، عایق‌های برودتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای گچبری پیش ساخته پلی‌استایرن

با اجرا و نصب گچبری پیش ساخته پلی‌استایرن امکان عبور تجهیزاتی همچون کابل، سیم لوله، سیم تلفن و… وجود دارد. این محصول قابلیت رنگ‌پذیری اکرلیک دارد. این نوع گچبری قابل شستشو می‌باشد. گچبری پلی‌استارین در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. این محصول کاملا سبک است و نصب آن به راحتی صورت می‌گیرد.

مزایای کلی گچبری پیش ساخته

با خرید گچبری پیش ساخته می‌توانید از مزایای بی‌نظیر این محصولات برخوردار شوید. گچبری‌های پیش ساخته قابل استفاده در قسمت‌های مختلفی می‌باشد. جهت آشنایی بیشتر با مزایای کلی این گچبری‌ها با ما همراه باشید.

طراحی متنوع و مدرن این محصولات قابل توجه است. به طوری‌که در این نوع گچبری‌ها می‌توان انواع روشنایی همچون نور مخفی، هالوژنی گلویی، هالوژنی اتوبوسی و… مورد استفاده قرار داد. امکان اجرا و نصب این گچبری‌ها بر روی سطوح سیمانی، کاشی، گچ، فلز و چوب امکان پذیر است. قابلیت بازسازی و رنگ پذیری این محصولات بی‌نظیر است. گچبری پیش ساخته راحت و سریع نصب می‌شود. طول عمر، ماندگاری و استحکام گچبری پیش ساخته قابل توجه می‌باشد. گچبری‌ها ضد کپک، گرد و غبار و ضد رطوبت می‌باشد. گچبری پیش ساخته نسبت به گچبری‌های ساده از قیمت مناسبی برخوردار است.

 شرکت درخشانی دیزاین مجری طرح‌های دکوراسیون داخلی

این شرکت دارای یک تیم متعهد، کاردان، نخبه می‌باشد. شما می‌توانید اجرای دکوراسیون داخلی خود را به شرکت درخشانی دیزاین بسپارید. این مجموعه با سال‌ها سابقه فعالیت و اجرای پروژه‌های با کیفیت نظر کارفرمایان زیادی را به خود جلب کرده است. این شرکت در انجام پروژه‌ها از سرعت و دقت بالایی برخوردار هستند.

شما می‌توانید جهت مشاوره رایگان به شرکت درخشانی مراجعه کنید و بعد از مشاوره به راحتی سبک و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید. مشاوره با این مجموعه کارآمد به شما کمک می‌کند از خسارت‌های احتمالی غیر مادی و مادی طرح خود آگاه شوید. این امر سبب می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن از صرف هزینه‌های اضافی پیشگیری کنید.

تیم متخصص درخشانی دیزاین طرح مورد نظر شما را بررسی می‌کند. چنان‌چه طرح نیاز به تغییرات دارد آن را مطرح کرده و نظر نهایی شما را در دستور کار قرار می‌دهند. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید پروژه خود را به مجموعه درخشانی واگذار کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.