نمونه موکت ظریف مصور

شاید یکی از دغدغه های اصلی هر کسی، سرد بودن کف خانه است. حتی زمانی که از فرش نیز استفاده می‌کنیم نیز این سرما را حس می‌کنیم. با خرید موکت های ظریف مصور، نه تنها این مشکل حل می‌شود، بلکه زیبایی اتاق نیز افزایش پیدا می‌کند.

موکت

موکت مسکونی

برای مشاهده موکت ها کلیک کنید.

موکت

موکت اداری

برای مشاهده موکت ها کلیک کنید.

مزایای موکت ظریف مصور

پس از موکت بندی خانه، دیگر مجبور نیستید تا همیشه در منزل با جوراب راه بروید. یکی از بهترین ویژگی های موکت های جدید نیز این است که در انواع طرح ها و رنگ ها مختلف موجود می‌باشد. کسانی که می‌خواهند خانه خود را با هزینه کمتری عایق بندی کنند، می‌توانند اقدام به خرید این موکت نمایند. در ادامه می‌خواهیم از مزایای اصلی و ویژگی های ظریف مصور را برایتان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید تا به سوالات مبهم تان پاسخ دهیم.

ویژگی های اصلی ظریف مصور

این موکت، محصول تولیدی شرکت ظریف مصور می‌باشد. برای خرید موکت تولیدی این شرکت باید به نکاتی توجه کرد. زیرا این موکت ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. ویژگی های اصلی موکت های ظریف مصور عبارتند از:

  • موکت های خانگی و اداری
  • موکت های خودرویی
  • موکت بی بافت
  • مستربچ
  • الیاف پلی پروپیلن

تمام این ویژگی ها بر روی موکت های ظریف مصور موجود است و بر حسب نیاز مشتری، باید خریداری شود. اما ظریف مصور دارای محصولات متنوعی است که جهت تنوع بیشتر محصولات، تولید شده اند. موکت های تافتینگ، موکت نمدی، موکت کبریتی، موکت حرارتی، موکت صنعتی، موکت چاپی و … از جمله مدل های تولید شده شرکت ظریف مصور هستند. با توجه به بودجه و امکانات، می‌توان نسبت به خرید مدل مد نظر خود تصمیم گیری کرد. اصلی ترین ویژگی های موکت های ظریف مصور، کیفیت بالای الیاف و ثبات رنگ در مقابل نور مستقیم می‌باشد. این ویژگی ها باعث می‌شود تا این موکت ها طرفداران زیادی داشته باشند.

نکات مهم و قابل توجه به هنگام خرید موکت

به هنگام خرید ظریف مصور، باید به نکات مهمی توجه کنیم. البته که توجه به این نکات علاوه بر برنده کردن ما در خرید، باعث کاهش نگرانی ما از جنس موکت می‌شود. در ادامه به مهم ترین نکاتی که به هنگام خرید موکت باید به آن ها توجه کنیم را شرح می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

۱٫ بافت موکت

بافت موکت یکی از مهم ترین مواردی است که پیش از هر موضوعی باید آن را بررسی کرد. همان طور که می‌دانید موکت ها دارای بافت ها مختلفی از جمله نمدی و پرز دار می‌باشند. این بافت ها دارای مقاومت بالایی هستند. ولی باید با توجه به محیط و نیازمان، بافت موکت را انتخاب کنیم. برای مثال، موکت های نمدی به دلیل ساختار بافت اصلی، عایق خوبی در برابر حرارت و سرما هستند. حتی این موکت ها دارای دو لایه هستند و کاملا مانع انتقال سرما از کف به اتاق می‌شوند. فیبر ها دارای مدل های مختلفی از جمله نایلونی و پشمی هستند. فیبر های پشمی دارای قیمت بالایی هستند و طول عمر آن ها نیز زیاد است. فیبر های نایلونی نیز دارای رنگ ها و تنوع زیادی هستند و دوام آن ها نیز بالا است. همچنین به راحتی تمیز می‌شوند.

۲٫ شکل گیری موکت

یکی از مهم ترین شاخصه هایی که به هنگام خرید ظریف مصور باید به آن توجه کنیم، نوع شکل گیری آن می‌باشد. این ویژگی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت موکت است. موکت های مدل تافتینگ به صورت لوپ تولید می‌شوند و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند. شکل گیری موکت، بستگی به جنس آن دارد.

۳٫ قیمت موکت

در هر خرید و فروش، مهم ترین اصل معامله، قیمت آن است. به هنگام خرید موکت ظریف مصور، باید به قیمت های آن ها نیز توجه کرد. به دلیل تفاوت جنس و ساختار موکت ها، قیمت آن ها نیز با هم متفاوت است. موکت هایی که جنس خوبی دارند قیمت بالایی نیز دارند. برای مثال، موکت هایی که در آشپزخانه استفاده می‌شوند به دلیل شستشوی زیاد باید جنس خوبی داشته باشند. به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار هستند.

۴٫ تراکم موکت

یکی از مهم ترین مواردی که باید به هنگام خرید ظریف مصور به آن توجه کرد، تراکم آن است. تراکم موکت را می‌توان از پشت موکت تشخیص داد. زمانی که به پشت موکت نگاه می‌کنید باید گره های آن ها به هم نزدیک باشد. در این صورت تراکم موکت زیاد است و کیفیت آن نیز بالا می‌باشد.

۵٫ نرمی موکت

خرید این موکت باید بسته به علایق شما باشد. یعنی این انتخاب خود شما است که موکت شما نرم باشد یا سفت. موکت های پرز بلند نرم هستند و پای شما بر روی آن راحت است. بسیاری از موکت ها هستند که به ضخامت آن ها زیاد است و همانند فرش راحت هستند. یعنی می‌توان به جای فرش، از آن ها در اتاق ها استفاده کرد. البته به این نکته نیز باید توجه کرد که موکت هایی که پرز بلند هستند نباید به عنوان فرش استفاده شوند. زیرا کمی نازک تر از فرش هستند و تردد بیش از حد روی این موکت ها برای سلامتی مضر است.

۶٫ نقش و نقوش و طرح موکت

زمانی که می‌خواهید دکوراسیون خانه خود را طراحی کنید، بیشتر به رنگ و طرح لوازم خانه دقت می‌کنید. به هنگام خرید موکت نیز باید به طرح و نقش آن دقت کرد. همان طور که می‌دانید، جذابیت بصری در طراحی دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی که می‌خواهید در خانه، رنگ اجسام و موکت ها را با هم ست کنید، باید حتما به رنگ تمام المان ها دقت کنید. طبیعتا در نگاه اول، اولین چیزی که به چشم می‌خورد، رنگ و طرح دکوراسیون است. پس باید به این مورد، اهمیت زیادی قائل شد.

نحوه نصب موکت

بسیاری از موکت هایی که در بازار وجود دارند، نصب سختی دارند. به هنگام خرید ظریف مصور، حتما به نحوه نصب آن نیز دقت کنید. بعضی از موکت ها هستند که همانند فرش بر روی زمین پهن می‌شوند و هیچ گونه سختی نصب ندارند. اما بعضی از موکت ها هستند که باید از چسب و انواع ترمز موکت و فرش استفاده کرد تا به صورت ثابت بر روی زمین بمانند. تمام این موارد باید به هنگام خرید موکت مورد توجه قرار بگیرند. البته لازم به ذکر است که موکت های پرز بلند ظریف مصور، همانند فرش هستند و نیازی به انجام دادن کاری خاصی جهت نصب ندارند.

خدمات نصب موکت توسط شرکت درخشانی دیزاین

پس از خرید موکت ظریف مصور، می‌توانید جهت نصب موکت ها از شرکت درخشانی دیزاین کمک بگیرید. این شرکت در زمینه ارائه خدمات طراحی دکوراسیون و طرح ریزی چیدمان و … فعالیت دارد. شما می‌توانید تمام امورات طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا دفتر خود را به این شرکت بسپارید. درخشانی دیزان با چندین سال سابقه کار حرفه ای در زمینه طراحی دکوراسیون و اجرای انواع کف پوش ها، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. یکی از مزایای کمک گرفتن از این شرکت، نیرو های جوان درخشانی دیزاین می‌باشد. تمام نیرو هایی که در این شرکت اقدام به طراحی دکوراسیون و … می‌کنند دارای ذهنی جوان و خلاق هستند. این شرکت با به کار گیری دانش و تکنولوژی روز دنیا و همچنین نرم افزار های پیشرفته، نمونه های بی نظیری را ارائه داده است. پس می‌توانید تمام امورات طراحی داخلی خود را با خیال راحت، به شرکت درخشانی دیزاین بسپارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.