مشاوره طراحی داخلی

درخشانی دیزاین: طراح و مجری سازه‌های منحصر به فرد با ایده‌هایی نو! دفتری خوشنام و معتبر که با اتکا به تیم متخصص، نخبه و جوان خود، پروژه‌های کلان را با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علم معماری به انجام می‌رساند.

مشاوره طراحی داخلی

دفتر طراحی و معماری مهندس افسانه درخشانی

دفتر درخشانی، شامل جمعی از مهندسان متخصص و نیروهایی مجرب در زمینه‌های اجرایی ساختمانیست. این مجموعه کم‌نظیر، آماده ارائه انواع خدمات در زمینه معماری و دکوراسیون داخلیست.

متخصصان دفتر درخشانی، با شناخت درست از ماهیت فضا و استفاده بهینه از امکانات در محدوده بودجه، پروژه‌هایی ارزشمند و ماندگار طراحی و اجرا می‌کنند. تیم اجرایی هر پروژه، تمامی خدمات مربوطه را، در قالب پیمانکاری و پیمان مدیریت با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

درصورت واگذاری پروژه‌های ساختمانی به دفتر درخشانی با اطمینان خاطر می‌توانید منتظر بهترین نتیجه ممکن باشید. اجرای طراحی‌هایی خاص و منحصر به‌فرد براساس ذائقه مخاطب، تخصص درخشانیست. ایده‌های هر طرح، حاوی تمامی ویژگی‌ها و استانداردهای روز دنیا در زمینه معماری داخلی خواهد بود و علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، آرامش را به مخاطب پیشکش می‌کند.

علاوه بر این خدمات، نمایشگاه محصولات دکوراسیون داخلی درخشانی، پل ارتباطی شما با برندهای معتبر و مشهور خواهد بود.

دفتر طراحی و معماری مهندس افسانه درخشانی در سال ۱۳۹۱ تأسیس شد و فعالیت خود را در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی آغاز کرد.

امروزه همه افراد می توانند از دکوراسیون داخلی بهره مند شوند و این خدمات به اقشار ثروتمند تعلق ندارد بلکه همه مردم و اصناف می توانند محیط جذاب مسکونی، تجاری و صنعتی را داشته باشند. شما در حین مشاوره می توانید ابعاد و جزئیات طرح خود را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم تغییرات لازم را ایجاد کنید.

مشاوره با دکوراتورهای گروه درخشانی موجب خواهد شد تا نسبت به اجرای پروژه دیدگاه علمی بدست بیاورید. بنابراین تا حدی با نحوه اجرای طرح ها و سبک های مختلف آشنا خواهید شد.

دلایل استفاده از مشاوره طراحی

با مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی می توانید طرح های جدید را با قدیم مقایسه کرده و به مزایای آن پی ببرید. شما با مشاوره طراحی گروه درخشانی می توانید از جدیدترین طرح ها و سبک مدرن آگاه شده و نسبت به اجرای آن تصمیم بگیرید.

هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی چندان بالا نیست. شما بعد از مشاوره با گروه درخشانی می توانید طرح و سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. با مشاوره در هزینه های اضافی خود صرفه جویی خواهید کرد. در مورد هزینه مشاوره می توانید با مدیریت هماهنگ کنید. در هر حال هزینه های مشاوره نسبت به اجرای طرح ها و سبک ها کمتر خواهد بود.

مشاوره طراحی داخلی با مدیریت یا سرپرست اجرایی موجب خواهد شد تا بتوانید راحت طرح های اجرایی خود را انتخاب کرده و اجرا کنید. مشاوره موجب خواهد شد تا از خسارت های احتمالی مادی و غیر مادی طرح اجرایی آگاه شده و خیلی سریع تر نسبت به پیشگیری از هزینه های اضافی اقدام کنید.

همانطوری که می دانید در دکوراسیون داخلی از متریال های مختلفی استفاده می شود. در مشاوره می توانید با متریال های مختلف آشنا شده و در صورتی که متریالی را پسند کردید می توانید نسبت به ابعاد طرح و سبک با مدیریت یا سرپرست اجرایی مشورت کنید. مشاوره موجب خواهد شد تا از گمراهی و سردرگمی رها شوید.

مدیریت و تیم طراحی درخشانی همواره دانش فنی خود را بروز نگه می دارند. شما در زمان مشاوره به دانش بالای فنی گروه درخشانی پی خواهید برد. این گروه محل استفاده از عناصر را در محل تشخیص داده و استفاده می کنند. این گروه متناسب با سفارش شما می توانند عناصر محیطی را درست استفاده کنند. تیم طراحی درخشانی همواره دانش فنی خود را بروز نگه می دارد و بنابراین توانایی انجام پروژه مشتریان را به بهترین شکل ممکن دارند.

شما زمانی که پروژه خود را به این گروه می سپارید بهتر است که نسبت به انجام پروژه خود ۱۰۰% مطمئن باشید. بهتر است که نسبت به انجام پروژه خود هیچ نگرانی نداشته باشید. مدیریت و کلیه اعضای تیم طراحی، سفارش شما را بررسی کرده و در نهایت نحوه اجرا شدن آن را با شما مطرح می کنند.

گروه درخشانی، سفارش شما را به بهترین وجه ممکن انجام می دهند و مدیریت و تیم طراحی سفارش شما را از هر لحاظ بررسی می کنند و در صورتی که تغییراتی لازم است به انجام برسد را با شما مطرح می کنند. گروه طراحی درخشانی محیط را به دقت بررسی کرده و طرح متناسب با مساحت و فضای محیط اجرا می کنند.

مدیریت و پرسنل گروه درخشانی در حرفه خود متخصص و مجرب هستند. تخصص را با تجربه ترکیب کرده و دانش کاربردی را ایجاد کرده اند تا بتوانند سفارشات مشتریان را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند. گروه درخشانی میتواند ذهنیت شما را به واقعیت تبدیل کند.

مدیریت و پرسنل گروه درخشانی، از زمان شروع پروژه، انتهای آن را برای شما مجسم می کنند. شما نسبت به هر مرحله از پروژه دیدگاه واقعی خواهید داشت. با دیدگاه واقعی شما می توانید هر مرحله از اجرای پروژه را درک کرده و در صورت لزوم تغییراتی را ایجاد کنید.

شما در زمان مشاوره می توانید از آخرین دستاوردهای نظری و عملی گروه درخشانی استفاده کنید. براساس آخرین دستاوردهای نظری و عملی گروه درخشانی میتوانید جدیدترین طرح و سبک را انتخاب کرده و اجرا کنید.

با مشاوره گروه درخشانی از روند و قیمت بازار مطلع می شوید. روند و قیمت بازار همیشه در حال تغییر است. مدیریت شما را در جریان روند و قیمت بازار قرار می دهند. آگاهی نسبت به روند و قیمت بازار موجب تصمیم گیری بهتر شما برای اجرای طرح و سبک دلخواه شما خواهد شد.

مدیریت و تیم طراحی گروه درخشانی مدل های دو و سه بعدی فضای اجرای شما را نمایش می دهند. شما در مدل های دو و سه بعدی می توانید نحوه اجرایی شدن طرح و سبک خود را بسنجید.

در صورتی که ملکی را بازسازی یا نوسازی می کنید، و تمایل به فروش ملک خریداری خود را دارید، در این مورد می توانید با مشاوره گروه درخشانی بهترین طرح های دکوراسیون داخلی را در ملک خود اجرا کرده و ملک را با قیمت مناسبی به فروش برسانید. نتیجه مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی را می توانید در تمامی لحظات لمس کنید.

انعطاف پذیری در دکوراسیون داخلی مهم بوده و مشاوره با مدیریت موجب می شود تا به دیدگاهی در مورد نحوه اجرای پروژه دیدگاهی واقعی داشته باشید. مدیریت یا سرپرست تیم طراحی حین مشاوره، مواردی که به ذهن شما خطور نکرده را یادآوری می کند.

مشاوره با مدیریت یا سرپرست تیم گروه طراحی درخشانی موجب شناسایی دقیق نیازهای مشتریان خواهد شد. مدیریت و پرسنل تیم طراحی درخشانی، با انجام این کار، پروژه براساس نیازسنجی اقدام خواهند کرد.  

شما حین مشاوره با گروه طراحی درخشانی می توانید از نظرات کارشناسی شده چندین دکوراتور آگاه شوید. مشورت با متخصصین موجب خواهد شد تا بتوانید نظر درست را تشخیص داده و در نهایت براساس پیشنهادات کارشناسی شده، پروژ خود را اجرایی کنید.

هدف از مشاوره با چندین دکوراتور کسب نتیجه دلخواه است. تصمیم گیرنده نهایی شما هستید ولی مشاوره موجب تصمیم گیری درست خواهد شد. شما بعد از شنیدن نظرات و پیشنهادات مختلف می توانید بهترین نظر را انتخاب کرده و طرح پیشنهادی را به دقت بررسی کرده و اجرایی کنید.

مشاوره با دکوراتورهای گروه درخشانی موجب خواهد شد تا نسبت به اجرای پروژه دیدگاه علمی بدست بیاورید. بنابراین تا حدی با نحوه اجرای طرح ها و سبک های مختلف آشنا خواهید شد.